Terminy:

UWAGA! - w związku z pojawiającymi się prośbami o przedłużenie rejestracji na konferencję Komitet Organizacyjny postanowił przedłużyć termin do dnia 24 maja br.
 

24 maja 2019 r. - ostatni dzień rejestracji na 'XX-lecie Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek'

31 maja - 1 czerwca 2019 r. - 'XX-lecie Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek'


Uczestnictwo i zakwaterowanie:

Dla zaproszonych Gości Specjalnych, Wykładowców i Prelegentów organizatorzy zapewniają bezpłatnie:
  • kolację* w piątek
  • zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym lub dwuosobowym
  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • lunch w sobotę
  • przerwy kawowe w sobotę

Dla Instrumentariuszek / Instrumentariuszy, będących członkami Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek i posiadający na bieżąco opłacone składki organizatorzy w ramach opłaty (123 zł brutto) zapewniają:
  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • lunch w sobotę
  • przerwy kawowe w sobotę
Kolacja* w piątek 31 maja (Majątek Howieny, http://www.majatek-howieny.pl) jest dodatkowo płatna, a uczestnicy mogą ją zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję koszt: 150,- zł brutto

Nocleg w Hotelu Gołębiewski jest dodatkowo płatny, a uczestnicy mogą go zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - nocleg kosztuje: 184,50 zł brutto w pok. dwuosobowym (za 1 osobę na 1 dobę) i 300,- zł brutto w pok. jednoosobowym (za jedną dobę).

Dla Instrumentariuszek / Instrumentariuszy, nie będących członkami Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek organizatorzy w ramach opłaty (172,20 zł brutto) zapewniają:
  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • lunch w sobotę
  • przerwy kawowe w sobotę
Kolacja* w piątek 31 maja (Majątek Howieny, http://www.majatek-howieny.pl) jest dodatkowo płatna, a uczestnicy mogą ją zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję koszt: 150,- zł brutto

Nocleg w Hotelu Gołębiewski jest dodatkowo płatny, a uczestnicy mogą go zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - nocleg kosztuje: 184,50 zł brutto w pok. dwuosobowym (za 1 osobę na 1 dobę) i 300,- zł brutto w pok. jednoosobowym (za jedną dobę).

Studenci (osoby nie pracujące w zawodzie) mają zapewnione bezpłatnie:
  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe w sobotę
(UWAGA: noclegi i wyżywienie we własnym zakresie)

Przedstawiciele Sponsorów / Partnerów w ramach opłaty (172,20 zł brutto) mają zapewnione:
  • udział w konferencji
  • lunch w sobotę
  • przerwy kawowe w sobotę
Kolacja* w piątek 31 maja (Majątek Howieny, http://www.majatek-howieny.pl) jest dodatkowo płatna, a uczestnicy mogą ją zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję koszt: 150,- zł brutto

Nocleg w Hotelu Gołębiewski jest dodatkowo płatny, a uczestnicy mogą go zarezerwować w trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego na konferencję - nocleg kosztuje: 184,50 zł brutto w pok. dwuosobowym (za 1 osobę na 1 dobę) i 300,- zł brutto w pok. jednoosobowym (za jedną dobę).

UWAGI:
* Kolacja nie jest finansowana ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w Ogólnopolskiej Izbie Gospodarczej Wyrobów Medycznych POLMED


Pozostałe koszty takie jak: parking, mini bar, zabiegi SPA etc. płatne są przez uczestników przy wyjeździe z hotelu.

REJESTRACJA DLA GOŚCI SPECJALNYCH, PRELEGENTÓW, WYKŁADOWCÓW, UCZESTNIKÓW, OSÓB TOWARZYSZĄCYCH I PARTNERÓW MOŻLIWA JEST WYŁĄCZNIE POPRZEZ 'FORMULARZ REJESTRACYJNY' ON-LINE

WARUNKI REZYGNACJI z uczestnictwa w 'XX-leciu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek':
1. Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoi hotelowych oraz usług gastronomicznych zgodnie z warunkami określonymi poniżej:
2. Począwszy od pierwszego dnia rejestracji do dnia 30.04.2019 Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoju oraz usług gastronomicznych nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów.
3. Za anulowanie rejestracji między 1.05.2019 a 16.05.2019 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości 50% opłaty brutto.
4. Za anulowanie rezerwacji od 17.05.2019 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości 100% opłaty brutto.
5. Wszelkie wspomniane powyżej informacje dotyczące odwołania rezerwacji należy przekazywać drogą mailową na adres - konferencjaosi@gmail.com
6. Rezygnacja musi zostać potwierdzona zwrotnie przez Biuro Organizacyjne. Brak powyższego skutkuje nieodwołaniem rezerwacji.
7. Brak płatności przed konferencją NIE jest traktowany jako rezygnacja z udziału w konferencji.
8. Nieobecność na konferencji nie zwalnia uczestnika z poniesienia opłat (przy braku wcześniejszej rezygnacji)