Terminy:
31 grudnia 2025 r. - ostatni dzień rejestracji na II Konferencję Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek
17 stycznia 2026 r. - II Konferencja Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek
Uczestnictwo i zakwaterowanie:
Dla Gości Specjalnych, Wykładowców i Prelegentów zaproszonych przez Komitet Organizacyjny zapewnione są bezpłatnie:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- zakwaterowanie
- przerwy kawowe i lunch box (sobota)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dla Uczestników - członków Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek, organizatorzy w ramach opłaty 'fee' zapewniają:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- przerwy kawowe i lunch box (sobota)
Opłaty 'fee' są następujące:
- 120 zł brutto do dnia 31 grudnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
- 170 zł brutto od 1 stycznia 2026 r. (późna rejestracja)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dla Uczestników - nie będących członkami Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek, organizatorzy w ramach opłaty 'fee' zapewniają:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- przerwy kawowe i lunch box (sobota)
Opłaty 'fee' są następujące:
- 170 zł brutto do dnia 31 grudnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
- 220 zł brutto od 1 stycznia 2026 r. (późna rejestracja)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedstawiciele Partnerów / Wystawców w ramach opłaty mają zapewnione:
- udział w konferencji
- przerwy kawowe i lunch box (sobota)
Opłaty 'fee' są następujące:
- 209,10 zł netto do dnia 31 grudnia 2025 r. (standardowa rejestracja)
- 270,60 zł netto od 1 stycznia 2026 r. (późna rejestracja)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REJESTRACJA DLA GOŚCI SPECJALNYCH, PRELEGENTÓW, WYKŁADOWCÓW, UCZESTNIKÓW I PARTNERÓW MOŻLIWA JEST WYŁĄCZNIE POPRZEZ 'FORMULARZ REJESTRACYJNY' ON-LINE
WARUNKI REZYGNACJI z uczestnictwa w konferencji
'Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Instrumentariuszek
':
1. Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoi hotelowych oraz usług gastronomicznych zgodnie z warunkami określonymi poniżej:
2. Począwszy od pierwszego dnia rejestracji
do dnia 15.12.2025 Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoju oraz usług gastronomicznych
nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów.
3. Za anulowanie rejestracji
między 16.12.2025 a 31.12.2025 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości
50% opłaty brutto.
4. Za anulowanie rezerwacji
od 1.01.2026 Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości
100% opłaty brutto.
5. Wszelkie wspomniane powyżej informacje dotyczące odwołania rezerwacji należy przekazywać drogą mailową na adres -
konferencjaosi@gmail.com
6. Rezygnacja musi zostać potwierdzona zwrotnie przez Biuro Organizacyjne. Brak powyższego skutkuje nieodwołaniem rezerwacji.
7.
Brak płatności przed konferencją NIE jest traktowany jako rezygnacja z udziału w konferencji.
8. Nieobecność na konferencji nie zwalnia uczestnika z poniesienia opłat (przy braku wcześniejszej rezygnacji)